Eilisen kirjoitukseni pohjalta sain lukemattoman määrän viestejä. Kiitos Teille siitä. Olen vuosia purkanut itseni tällä tavoin ja taas kerran huomaan, kuinka paljon voimia tämä minulle antaa. 

On olemassa hyviä ja huonoja päiviä. Tämä päivä ei todellakaan ole ollut yksi parhaista. Mutta minä jos kuka niin tiedän että näin se menee. Joskus jopa joku päästänyt suustaan lauseen: Sinun on niin helppo erota, kun olet sen niin usein tehnyt. Ei. Se ei mene niin. Tässä kohtaa en voi edes sanoa että harjoitus tekisi mestarin, mutta sen tiedän että tästäkin selvitään. 

Vuosien varrella ja varsinkin viimeisen parin vuoden aikana olen kasvanut ihmisenä jumalattomasti. Osaan nykyään katsoa jopa peiliin ja tiedän koska itse olen virheitä ja olen oppinut pyytämään anteeksi. 

Se tunne kun olet itsesi antanut siinä 100 lasissa ja yht´äkkiä huomaat että oletkin ollut toiselle pelkkää ilmaa. Näet tavarasi pakattuna mutta kuitenkin tiedät että toinen ei ole sitä tehnyt. Eihän hän omia tavaroitaan laittaisi sinun tavaroihin. Tai yrityksiä valtataistelusta. Luojalle kiitos olen kasvanut niin paljon että en anna sen enää häiritä. Koska minä olen kuitenkin vielä onneksi tuon leikin ulkopuolella. Olen jo noi nähnyt. 

Mainittakoon vielä että itse tein päätöksen lähdöstäni koska en todellakaan ollut enempää valmis satuttamaan itseäni. Tässä kuussa kun kävin läpi oman lapseni kuolemaa. Siitä on nyt kaksikymmentä vuotta. Tiesin tämän vuoden lokakuun olevan juuri minulle vaikea. Toivoin että tänä vuonna minulla olisi ollut rinnallani ihminen joka olisi tukenut. Ei. Mutta onneksi minulla oli sinä päivänä ihmisiä jotka ovat minun mukana jokaisena elämän hetkenä. Niin hyvässä kuin pahassa. He osasivat ottaa minut juuri sellaisena kuin olen. Sain itkeä ja nauraa vuoron perään. 

Luulin olevani yksin mutta he yllättivät minut tulemalla oveni taakse. Se kertoo että olen jotain elämässä varmasti tehnyt oikein. Niin hyvässä kuin pahassa. 

Uusin asia mitä olen itsestäni oppinut on että osaan pyytää apua ja saan olla heikko. Se että itken, murrun, rämmin tai ryömin ei tee minusta huonoa eikä heikkoa. Vaan ihmisen. Minä en tarvitse rahaa tai valtaa että he ovat, vaan saan olla ihan oma itseni. 

Tästä on hyvä jatkaa, tätä opittua matkaa...


Tina 

Kommentit

  1. ❤️❤️❤️ Niin totta. ❤️❤️ Kyllä asiat järjestyy aikanaan. Täällä ollaan hengessä mukana ja kuuntelijana tarvittaessa vaikka välimatkaa onkin. ❤️ Voi soittaa oli yö tai päivä jos tuntuu siltä että tarvitsee puhua jonkun kanssa. ❤️❤️

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit