Nyt on aika irroittaa ns. "ystävistä"



Joskus olen miettinyt paljonkin mikä ihmisellä on tarkoitusperä omille teoilleen ja puheilleen, varsinkin silloin kun tiedetään jo lähtöruudussa mitä tulevan pitää ja mennään perse edellä puuhun. Olenkin tämän myötä alkanut rakastaa itseäni ja pitämään  huolen vain omasta tontistani ja omista orgasmeistani, eikä sekään huono ole. Maaliin pääsen aina <3 Ja tällä hetkellä olen itse itseni paras ystävä. 

Nämä kuluneet 4 kuukautta ovat kasvattaneet minua henkisesti ja voimaannuttanut huomattavasti ja olenkin nyt valmis ottamaan uutta elämääni ja nauttimaan henkisestä kasvustani. Jos ajanjaksolle laitetaan aika viime toukokuusta. Hauskaa oli, olin rakastunut, iloinen, väsynyt, virkeä ja tunsin tunteita ja kaiken tämän jälkeen myös suuria pettymyksiä ihmissuhteissa. Olen ihminen joka elää tunteista. 

Olenko katkera? 

-En  

Jäikö mitään käteen? 

-Jäi, sain tästä suhteesta paljon. Ja koska parisuhteeseen tarvitaan kaksi niin olen sieltä asti peilannut omia asioita ja toimintatapoja ja tiedän mitä minun pitää parantaa ja mitä tulee ottaa huomioon toisessa ihmisessä. 

Sekä ilman tätä kaikkea en olisi tutustunut kahteen ihmiseen kuten nyt. Ja heistä olen todella onnellinen. Mutta myös jossain kohtaa olin todella pettynyt ihmisiin ja tavasta jolla he minua kohtelivat. Pidin heitä idiootteina vaikka eivät he edes ole. Tämä on vain heidän tapansa käsitellä asioita. Ja suureksi yllätyksekseni sellaiset ihmiset joista pidin oikeasti ja luulin tuntevani niin olivatkin pelkkää sanahelinää. Kiitos tästäkin opista ja muistuksesta että ihmiset eivät välttämättä ole sellaisia miltä näyttävät 

Olen kuitenkin omille lapsille opettanut että muistakaa käyttäytyä juuri sillä tavoin miten haluatte Sinua kohtaan käyttäydytään. Ja nyt vasta ymmärsin että tällaista käytöstä he olisivat minulta odottaneet. Itse en ystäviäni kohtaan voisi käyttäytyä kyseisellä tavalla. 

Samalla olen käyttäytynyt itse aika radikaalilla tavalla muutamaa ihmistä kohtaan ja miettinyt miksi? Mutta kyllä, olisin heidänkin toivonut sanoneen ääneen mitä ajattelivat eikä jälkikäteen vain sanoneen ääneen: "Pidinkin häntä ihan idioottina, mutta kun sinä olit rakastunut....."  Mitä sitten? Sinä olit minun ystävä ja sinun pitää voida sanoa. Se on edelleen minun ongelma jos en osaa ottaa sitä vastaan.  

 Minusta ihmisten pitäisi ajatella ex-pariskunnat aina sellaisina kuin he ovat eli entinen pariskunta. Ja jotta muistamme niin sana ex on edessä joten asia ei jollain linjaa toiminut. Mutta voisivatko ne ihmiset, kaverit, ystävät miettiä asiaa kuten olen sanonut. Ei pidä valita puoliaan vaan molempien kanssa voi (tässä tapauksessa olisi voinut) olla ystäviä. Minun henkilökohtaiset asiat eivät kuulu enään muihin pöytiin. Eli Kuosiväylä on nyt kaukana minusta ja kohta vielä kauempana <3 

Mutta tämä on minun  mielipiteeni ja tämän oivallus avasi minulle aivan uuden oven. Muutan 63 päivän päästä ulkomaille ja siitä alkaakin sitten video blogin kuvaus. 

En malta odottaa...  Ja otan vastaan kaiken minkä Universumi minulle tarjoaa.

Rakkauden täyteistä loppu viikkoa  <3 

Tina 


Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit